”Patria este înlăuntrul nostru şi o ducem cu noi peste ţări şi mări şi, numai cand suntem în singurătate ne trec fiori amintindu-ne de unde ne-am rupt şi nu găsim mangîaere decît în răstrişte şi în lacrimi. Patria nu e pămantul pe care trăim din întamplare, ci e pămantul plămădit cu sangele şi întărit cu oasele înaintaşilor noştri.”

marți, 3 mai 2011

Angela Similea

Regina muzicii usoare romanesti, cu o voce calda, profunda si inconfundabila.
A lansat zeci de slagare, melodii de o rara sensibilitate si frumusete, pe care le-am fredonat si le fredonez si eu de zeci de ani :))
Un albastru infinit, Sa fiu o floare, Sa te gandesti din cand in cand la mine, Ce-ar fi sa fiu, Nostalgie, De n-ai fi tu, E mare lucru sa fii om, Grabeste-te si vino, Recheama-ma si-am sa revin, De n-ai sa vii, Dupa noapte vine zi, Lumina vietii, Panza barcilor, Balada iubirilor deschise, Bine-ai venit primavara, Casa mea, O zi, Iubite, Nu-mi lua iubirea daca pleci, Daca n-ai fi existat, Lumea de dragoste, etc etc.
Este o romanca cu care ne mandrim si care merita sa ramana vesnic in istoria muzicii usoare romanesti si in inimile tuturor romanilor.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu